مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-11بين الملل

امواج شبهه| تفاوت های رفتاری رسانه های معاند در مواجهه با مذاکرات


رسانه های معاند فارسی زبان سعی دارند تا همچنان بر کلیدواژه هایی چون برجام و مذاکرات اتمی تأکید کنند، درحالی که از نظر ما مذاکرات، - ** خبرگزاری فارس،گروه رسانه: برنامه  امواج شبهه  با محوریت علوم شناختی و تکنیک های عملیاتی علوم و شاخه های منبعث از آن در بستر رسانه این روزها با همکاری خبرگزاری فارس و رادیو گفت و گو روی آنتن است.

در قسمت جدید برنامه که با محوریت رفتار شناسی رسانه های معاند ماهواره ای فارسی زبان با همکاری رادیو گفت وگو و خبرگزاری فارس پخش می شود، به بررسی رویکرد این رسانه ها در دور جدید مذاکرات هسته ای در وین اختصاص یافت.

در این برنامه علیرضا داوودی (کارشناسی ارشد رسانه و علوم شناختی) و رامین شمسایی نیا (متخصص ارتباطات سیاسی و پزوهشگر دیپلماسی رسانه) حضور داشتند.

** با روی کار آمدن دولت بایدن و با کش و قوس های فراوان، دور جدید مذاکرات در تاریخ 8 آذر بین تیم جدید ایرانی و طرف مقابل انجام شد.

رسانه های معاند از زمان شکل گیری این زمزمه ها تا پایان مذاکرات، چه نوع خط خبری را دنبال کردند؟ داودی: در این مورد، هم رسانه های فارسی زبان و هم غیرفارسی زبان، مواضعشان خیلی به هم نزدیک شده بود و وجوه مشترک فراوانی در تولید و انتقال پیام داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امواج شبهه| تفاوت های رفتاری رسانه های معاند در مواجهه با مذاکرات

امواج شبهه| تفاوت های رفتاری رسانه های معاند در مواجهه با مذاکرات